Η μεσογειακή διατροφή μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρδιοπάθειας | e-gynaikes.gr

Η μεσογειακή διατροφή μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

Δημοσιεύθηκε 23/08/2015

Η μεσογειακή διατροφή μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρδιοπάθειας
Νέα έρευνα αποκάλυψε ότι άνθρωποι που ακολούθησαν πιο στενά τη μεσογειακή διατροφή είχαν 47% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρδιοπάθεια σε σχέση με όσους δεν έκαναν κάτι τέτοιο.

Η υιοθέτηση της μεσογειακής διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, αναφέρει νέα έρευνα.

Η έρευνα περιέλαβε περισσότερους από 2.500 Έλληνες ενήλικες, ηλικίας 18 έως 89 ετών, των οποίων η διατροφή και η υγεία παρακολουθήθηκαν για 10 χρόνια. Σχεδόν το 20% των αντρών και το 12% των γυναικών στην έρευνα εμφάνισαν ή πέθαναν από καρδιοπάθεια.
Άνθρωποι που ακολούθησαν πιο στενά τη μεσογειακή διατροφή είχαν 47% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρδιοπάθεια σε σχέση με όσους δεν ακολούθησαν στενά τη διατροφή.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι η υιοθέτηση της μεσογειακής διατροφής ήταν πιο προστατευτική έναντι της καρδιοπάθειας σε σχέση με τη σωματική δραστηριότητα.

Η Εκάβη Γεωργουσοπούλου, υποψήφια διδάκτωρ στο Χαροκόπειο, δήλωσε ότι η έρευνα δείχνει πως η μεσογειακή διατροφή είναι ωφέλιμη παρέμβαση για όλα τα είδη ανθρώπων-στα 2 φύλα, σε όλες τις ηλικίες, σε υγιείς και ασθενείς.
Πρόσθεσε, ότι η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι η μεσογειακή διατροφή έχει άμεσα οφέλη στην υγεία της καρδιάς, εκτός των έμμεσων ωφελειών στον έλεγχο του διαβήτη, της υπέρτασης και της φλεγμονής.

Προηγούμενες έρευνες έδειξαν ότι η μεσογειακή διατροφή συνδέεται με απώλεια βάρους, χαμηλότερη πίεση και χοληστερόλη και χαμηλότερο κίνδυνο διαβήτη και καρδιοπάθειας.

Πηγή : www.iatronet.gr