Πότε πρέπει να τρως το γλυκό για να μην παχύνεις ; | e-gynaikes.gr

Πότε πρέπει να τρως το γλυκό για να μην παχύνεις ;

Δημοσιεύθηκε 24/08/2016

Προσπαθείς να κρατήσεις τη σιλουέτα σου, αλλά νιώθεις και την επιθυμία για ένα γλυκό. Μην καταπιέζεις τις ανάγκες σου και αφέσου στο γλυκό πειρασμό.

Πότε όμως ενδείκνυται να το καταναλώσεις ώστε να μη χαλάσεις τη σιλουέτα σου ;

Έρευνα στο πανεπιστήμιο Imperial College του Λονδίνου, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα που έως τώρα γνωρίζαμε.

Ισχυρίζεται πως για να χάσουμε κιλά, πρέπει να αρχίζουμε με το επιδόρπιο και στη συνέχεια να ακολουθεί το κυρίως γεύμα.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν, ότι όταν κανείς καταναλώνει τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη στην αρχή ενός γεύματος, μπορεί να ελέγξει καλύτερα την όρεξή του.

Μια πρωτεΐνη του εγκεφάλου η γλυκοκινάση «παρακολουθεί» πόση γλυκόζη έχει «καταναλώσει» ο οργανισμός μας.

Αν η πρόσληψη γλυκόζης είναι σε χαμηλά επίπεδα, ο εγκέφαλος ενημερώνει τον οργανισμό μας να βρει περισσότερα αμυλούχα ή ζαχαρούχα τρόφιμα.

Ο ερευνητής Dr James Gardiner υποστηρίζει, ότι η κατανάλωση του γλυκού πριν από το κυρίως γεύμα θα μας «προστατέψει» από την υπερφαγία.

Επιπλέον, οι αμυλούχες τροφές, όπως οι πατάτες, το ψωμί, το ρύζι και τα μακαρόνια είναι πλούσιες σε γλυκόζη, επομένως θα πρέπει να καταναλώνονται στην αρχή ενός γεύματος.

organiclife.gr