Ugly Models, το πρακτορείο των ασυνήθιστων μοντέλων | e-gynaikes.gr

Ugly Models, το πρακτορείο των ασυνήθιστων μοντέλων

Δημοσιεύθηκε 28/02/2018

Μοντέλα με τατουάζ, παραπανίσια κιλά, στραβές μύτες, πεταχτά αυτιά, μεγάλο πηγούνι, μακρύ λαιμό. Και χωρίς τέλειες αναλογίες. Καλώς ήρθατε στο Ugly Models, ένα πρακτορείο μοντέλων διαφορετικό από τα άλλα, στο Λονδίνο.

Οι εβδομάδες μόδας, με τα νεαρά σκελετωμένα ή αρσενικοθήλυκα μοντέλα, όντως δεν είναι η ειδικότητά του. Σε αυτό τα μοντέλα είναι ο εαυτός τους. Και παρότι η επωνυμία του σημαίνει «άσχημα μοντέλα», το πρακτορείο προσφέρει πολύ περισσότερα.

«Είναι ένα πρακτορείο για μοντέλα που έχουν τη δική τους προσωπικότητα» συνοψίζει ο διευθυντής του, Μαρκ Φρεντς. «Υπάρχουν παχουλά, λεπτά, ψηλά, κοντά. Είναι ένας ύμνος στην ποικιλομορφία» υπογραμμίζει ο 50αρης γενειοφόρος Φρεντς, που επικαλείται τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ ως παράδειγμα. «Δεν είναι ο ωραιότερος άνδρας που μου έρχεται στο μυαλό αλλά, όταν τον κοιτάζετε, αυτός είναι τόσο διαφορετικός, τόσο ήρεμος, που γίνεται σέξι».

Το πρακτορείο ιδρύθηκε πριν από μισό αιώνα και διαθέτει έναν υπαίθριο χώρο στα γραφεία του στο δυτικό Λονδίνο. Καναπές μπαρόκ, υπολογιστές, τοίχοι γεμάτοι με φωτογραφίες μοντέλων, ένα πορτρέτο του Ντέιβιντ Μπάουι και η επιγραφή: «Η ατέλεια είναι ομορφιά, η τρέλα είναι μεγαλοφυΐα».

Όπως κάθε πρακτορείο, το Ugly διαχειρίζεται την καριέρα των μοντέλων και τα φέρνει σε επαφή με πελάτες κάθε είδους: την Burberry, τη Mercedes, την Jack Daniels.

«Ένα καλό μοντέλο Ugly είναι κάποιος που νιώθει καλά» δηλώνει ο Μαρκ Φρεντς. «Δεν θέλουμε οι άνθρωποι να αλλάζουν. Αυτό είναι πράγματι σημαντικό όταν σκέφτεται κανείς την πίεση που ασκείται στους νέους», τους οποίους οι προσταγές της μόδας θέλουν συν τοις άλλοις πολύ αδύνατους.

Αναζητώντας οτιδήποτε ξεφεύγει από το συνηθισμένο, το πρακτορείο ξεκαθαρίζει ότι δεν χρησιμοποιεί κυνικά τις ιδιαιτερότητες των μοντέλων του. Το αντίθετο. «Μερικές φορές, μας τηλεφωνούν για να ζητήσουν κοντούς που παίζουν μπουνιές» αναστενάζει η Λουλού Πάλμερ, αρμόδια για την επιλογή των νέων μοντέλων. «Αυτό δεν το κάνουμε. Δεν είμαστε εδώ για να εκμεταλλευόμαστε τον κόσμο».

Κυνηγώντας νέα ταλέντα, το προσωπικό παραδέχεται ότι η επωνυμία του πρακτορείου μπορεί ενίοτε να προκαλεί επιφυλάξεις. «Έχω συναντήσει τόσους ανθρώπους που μου λένε: "Δεν θα μου ζητήσεις στο κάτω-κάτω να είμαι και μοντέλο..."» διηγείται ο Μαρκ. Ωστόσο, όταν συνειδητοποιούν τον πραγματικό χαρακτήρα του πρακτορείου και τις ευκαιρίες που προσφέρει, «τότε θέλουν να συμμετέχουν σε αυτό».

news.in.gr