Η μόδα είναι για όλους | e-gynaikes.gr

Η μόδα είναι για όλους

Δημοσιεύθηκε 10/07/2018

Η Βρετανική εταιρία ένδυσης ASOS έχει κερδίσει τη φήμη της πιο ανοιχτόμυαλης μάρκας με την πάροδο των ετών.

Από το να μην σβήνουν στο photoshop τις ραγάδες των μοντέλων και να δείχνουν πώς βλέπουν τα ρούχα σε διαφορετικούς τύπους σώματος, να χρησιμοποιούν μια γκάμα μοντέλων για όλους τους σωματότυπους από τα περισσότερα εμπορικά σήματα, ανοίγει το δρόμο στη μόδα να γίνει ακόμα πιο προσιτή.

Η ASOS έχει δημιουργήσει ένα αδιάβροχο κοστούμι με αξεσουάρ για τους χρήστες αναπηρικών πολυθρόνων, πριν από την εποχή των μουσικών και καλλιτεχνικών φεστιβάλ. Έχει καταθέσει τη βοήθεια της δημοσιογράφου του δικτύου BBC και Παραολυμπιονίκη, Chloe Ball-Hopkins, 21 ετών, η οποία είναι και το πρόσωπο που φιγουράρει στην ιστοσελίδα με μια λαμπερή ολόσωμη φόρμα.

Η ίδια δηλώνει στο Twitter πως: «Έτσι, τους τελευταίους μήνες εργάζομαι με την εταιρεία ASOS για να δημιουργήσω ένα μοντέρνο, αλλά πρακτικό αδιάβροχο, όλα σε ένα!. Όχι μόνο για ανθρώπους σαν κι εμένα, που βρίσκονται σε καρέκλα αλλά για οποιονδήποτε, πρόκειται για προσιτή μόδα!».

H ιδέα ήρθε από την ίδια την Ball-Hopkins, που έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ASOS με την εισήγησή της. Είχε την ιδέα αφού βρέθηκε σε κάποιο φεστιβάλ πέρυσι, είπε στο BBC. Το jumpsuit έχει σχεδιαστεί με φερμουάρ γύρω από τη μέση, καθιστώντας εύκολη την είσοδο και έξοδό του και μια αδιάβροχη θήκη.

«Είτε πρόκειται να τοποθετήσετε το τηλέφωνό σας, είτε έχετε φάρμακα ή πληροφορίες που πρέπει να έχετε σε σας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, μπορείτε να το έχετε πάνω σας και να ξέρετε ότι μπορεί να παραμείνει στεγνό», είπε. «Ήταν απλά αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά σε ανθρώπους σαν εμένα. Δεν θέλουμε να μοιάζουμε σαν να φοράμε μόνο πρακτικά ρούχα, θέλουμε ακόμα να είμαστε σε θέση να βλέπουμε τη μόδα.»

Η αντίδραση στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι συντριπτικά θετική, ιδιαίτερα μεταξύ των ατόμων με αναπηρίες, των αγωνιστών και των φιλανθρωπικών οργανώσεων που αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους, υποδηλώνοντας ότι ένα τέτοιο προϊόν είχε αργήσει να δημιουργηθεί.

in.gr